Tartalom

Ez az oldal grafológiával kapcsolatos írásokat, grafoteszteket tartalmaz. Elsősorban azoknak szól, akiket érdekel az íráselemzés, szívesen vizsgálgatják saját írásukat, de nem képzett grafológusok.

Mi a grafológia?

Röviden: Olyan tudomány, amelynek célja a személyiség feltárása a kézírás vizsgálatán keresztül.

Bemutatkozás

Fodor Gabriella vagyok. 2002 óta foglalkozom grafológiával. Az íráselemzés tudományával kapcsolatos ismereteim javát a Grafológiai Intézetben szereztem. Mivel tanárként dolgozom (vagyis most épp gyed-en vagyok), nagyon jól hasznosítom mindazt, amit magamba szívtam a grafológiáról. Szakdolgozatomat is pályaorientációs témában készítettem. Ezt az oldalt azért indítottam, hogy minden grafológiára nyitott olvasó számára érdekes vagy hasznos (vagy érdekes és hasznos) irományokat tehessek közzé. Ha kérdésed van, írj a gabfod@freemail.hu címre!

Hírlevél

BARNA

2010.03.15. 22:04 :: gabfod

Folytatom egy másik sötét színnel.

A barna lehet a stabilitás vagy az erre való törekvés kifejezője. Általában a férfiasság színe. Utalhat kielégítetlen érzelmi igényekre, érzelmek elfojtására. Jelezheti, hogy az egyén elhatárolódik a külvilágtól, esetleg szűk látókörű, földhözragadt.  

Most is felhívom a figyelmet arra, hogy ömagában az, hogy ki milyen színnel ír, nem értelmezhető teljes érvénnyel.

Szólj hozzá!

Címkék: színek

A bejegyzés trackback címe:

https://grafodor.blog.hu/api/trackback/id/tr51842545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása