Tartalom

Ez az oldal grafológiával kapcsolatos írásokat, grafoteszteket tartalmaz. Elsősorban azoknak szól, akiket érdekel az íráselemzés, szívesen vizsgálgatják saját írásukat, de nem képzett grafológusok.

Mi a grafológia?

Röviden: Olyan tudomány, amelynek célja a személyiség feltárása a kézírás vizsgálatán keresztül.

Bemutatkozás

Fodor Gabriella vagyok. 2002 óta foglalkozom grafológiával. Az íráselemzés tudományával kapcsolatos ismereteim javát a Grafológiai Intézetben szereztem. Mivel tanárként dolgozom (vagyis most épp gyed-en vagyok), nagyon jól hasznosítom mindazt, amit magamba szívtam a grafológiáról. Szakdolgozatomat is pályaorientációs témában készítettem. Ezt az oldalt azért indítottam, hogy minden grafológiára nyitott olvasó számára érdekes vagy hasznos (vagy érdekes és hasznos) irományokat tehessek közzé. Ha kérdésed van, írj a gabfod@freemail.hu címre!

Hírlevél

Tarkabarka irkafirka

2010.03.15. 18:22 :: gabfod

Pár nap, és itt a tavasz!

A 2010-es trend szerint az öltözködésben az élénk színek fognak hódítani. Az, hogy milyen színű ruhát öltünk magunkra, sokat elárul hangulatunkról, személyiségünkről.
A színek értelmezésének a grafológiában is nagy szerepe van, és nem csak a rajzok elemzésében. Az íróeszköz-választás is informatív. Nem „kötelező” mindig kék tollal írni. Válogassunk össze különböző színű íróeszközöket egy asztali tolltartóba, és figyeljük meg, melyiket választjuk legtöbbször feljegyzéseinkhez, leveleinkhez, firkálgatáshoz…
Folytatás hamarosan.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://grafodor.blog.hu/api/trackback/id/tr641841839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása